AliExpress Klantenservice: Een korte update…

Inmiddels bellen er dagelijks mensen met vragen over de AliExpress klantenservice. Hoewel deze officieel enkel via de website bereikbaar is helpen wij mensen waar mogelijk wel verder.

In deze blog geef ik uitleg over de meest gestelde vragen voor de AliExpress klantenservice. De officiele AliExpress klantenservice is te bereiken via de website. Klik hier voor de directe link.

Waarom heeft de AliExpress Klantenservice geen telefoonnummer?

aliexpress klantenserviceOndanks de wensen van klanten is de trend in de wereld van bereikbaarheid minder telefoon. Daarom kiezen steeds meer bedrijven ervoor om telefonisch gewoon onbereikbaar te zijn. Met bestellingen uit alle hoeken van de wereld en klanten die ongeveer iedere taal spreken is service in het Nederlands helemaal niet te doen.

Het bedrijf heeft ervoor gekozen om alles in het Engels te doen. Dat is een kloof die wij overbruggen, mensen die geen Engels spreken kunnen via chat of telefoon (nummer 020 262 1789) bij ons terecht voor vragen.

Aan het einde van dit artikel lees jij de veelgestelde vragen die wij binnenkrijgen over dit bedrijf en natuurlijk de antwoorden die jij zoekt.

Eén gedachte over “AliExpress Klantenservice: Een korte update…

  1. Khadija Beantwoorden

    Ik heb 3/4 weken geleden iets besteld maar nog niets binnen maar ook kwam ik er pas later achter dat ik mijn huisnummer was vergeten er bij te zetten. En bij het traceren blijf ik maar het bericht krijgen van pakket is onderweg?

    Ik vraag me nu af of het er mee te maken heeft dat ik mijn huisnummer vergeten heb erbij te noteren. Bedankt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *