Klantenservice zoals het zou moeten zijn

Het nadeel van service in Nederland is dat alles een profit-center moet zijn. Ieder telefoontje moet geld opleveren en ieder contact moet direct winst laten zien.

In klantenservice zoals het zou moeten zijn leer jij hoe jij jouw klantenservice veranderd om meer blije klanten te krijgen en zo de omzet te verhogen. Ik deel mijn persoonlijke ervaringen waarbij ik enkele grote, bekende bedrijven onder de loep neem en uitleg wat ze daar goed (of juist slecht) doen.

Wat leer jij tijdens “Klantenservice zoals het zou moeten zijn”?

Door deel te nemen aan dit evenement leer jij:

  • Wat Disney doet om 3x meer geld te krijgen voor een parkticket dan Efteling!
  • Hoe Coolblue service verkoopt in plaats van een product!
  • De fouten die vrijwel ieder winkelcentrum maakt om klanten weg te jaren!

Natuurlijk is er voor, tijdens en na het evenement de mogelijkheid om met mij in gesprek te gaan om jouw specifieke situatie te bespreken. Net als bij mijn andere sessies betaal je ook hier minder bij een grotere groep.

Mag ik 1500 mensen helpen om uit de schulden te komen? Dan is deze presentatie voor jouw groep helemaal gratis!

Meer weten? Plan direct een afspraak in!