Mijn AliExpress account is geblokkeerd, wat moet ik doen?

Wanneer jouw AliExpress account is geblokkeerd is er meestal 1 makkelijke manier om de account te resetten. Het werkt met de volgende stappen:

  1. Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/ybUn2nQ.
  2. Volg de stappen naar een wachtwoord herstel. Meestal deblokkeert dit ook meteen de account.

Mocht dat niet werken, ga dan naar https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm en probeer opnieuw in te loggen. Soms kan je met een telefoonnummer de account activeren. Lukt dat ook niet, dan is er nog 1 optie.

Via https://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76 kom je op de klantenservice chat van AliExpress, waar je in uiterste gevallen ook geholpen kunt worden via chat.

Waardoor worden accounts geblokkeerd?

Accounts worden om verschillende redenen geblokkeerd. Het kan omdat er iemand heeft geprobeerd in te loggen, maar meestal komt het door een simpel foutje. Als je vaker inlogt vanuit verschillende locaties of een app gebruikt naast een computer kan een account heel soms worden geblokkeerd.

Gelukkig gebeurt het niet vaak. In de meeste gevallen zal het meevallen en heb je de reset procedure slechts eenmalig nodig.

Kom jij er echt niet uit? Neem dan even contact met ons op via chat.

Originally posted 2018-01-05 21:12:02.

10 gedachten over “Mijn AliExpress account is geblokkeerd, wat moet ik doen?

  1. Ramdath Beantwoorden

    ik heb alles geprobeerd, maar komt kan mijn account toch niet ontgrendelen. Het stuurd elke keer een beeicht naar mijn mail of telefoonnummer, maar ontvangt eingelijk niks

    • Alexander Bericht auteurBeantwoorden

      Als je alles hebt geprobeerd houd het helaas op.

      Heb je enig idee wat de oorzaak kan zijn voor de account blokkade?

  2. L van Donderen Beantwoorden

    Hallo ik probeer nu enkele dagen in mijn account te komen ook om te shoppen maar ook op de hoogte te blijven van mijn bestelling, maar helaas kom ik na mijn laatste update er niet meer in en krijg ik de melding dat het is geblokkeerd. Ik doe shoppen altijd via de app op mijn telefoon nooit via een andere apparaat. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen dit probleem op te lossen zodat ik weer in mijn eigen account van Alie kan komen. Hoop snel van jullie te horen
    Mvg Linda

  3. marcel reynders Beantwoorden

    Ik zou graag mijn lijst van gekochte producten zien. Met een nieuwe login is dit niet meer mogelijk

  4. Felicia Beantwoorden

    mijn account is geblokkeerd wegens dispute of iets dergelijks, verzoek ingediend ben nu al 15 dagen aan t wachten geen reactie niks.. wel aan het chatten zeggen allemaal te helpen maar niks noppes nada…

Geef een reactie