AliExpress problemen voorkomen

Wie een product bestelt bij AliExpress komt soms voor bijzondere problemen te staan. Zo kan het zijn dat de maat waar jij op rekent toch net even anders is, betalingen gaan weleens mis, vooral via iDeal.

Vandaag deel ik een aantal tips om producten op te sporen en hopelijk jouw product gewoon in ontvangst te nemen. Daarnaast kun jij nu eenvoudig en heel snel via chat op deze website worden geholpen. Mocht je er zelf niet uitkomen met AliExpress zelf, neem dan even contact op met ons.

Wat moet ik doen als mijn AliExpress zending niet is aangekomen?

aliexpressWanneer jouw pakket niet binnenkomt hebben wij een aantal stappen voor jou op een rij gezet. Met deze stappen kun je eenvoudig en heel erg snel contact krijgen met de verkoper om jouw probleem daar kenbaar te maken.

1: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/mIE6eQb om in te loggen bij jouw AliExpress account.

2: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/i2zzrnI om jouw adres te controleren en pas deze aan indien deze niet klopt.

3: Ga naar https://s.click.aliexpress.com/e/iqj6yfm voor het overzicht van bestellingen.

4: Klik “Open Dispute” naast het product wat je niet hebt ontvangen.

5: Selecteer de producten die jij niet hebt ontvangen.

6: Klik “Open Dispute” en volg de verdere stappen.

Kom jij er na het volgen van deze stappen niet uit, neem dan direct contact op met de AliExpress klantenservice. Dat kan via https://s.click.aliexpress.com/e/bEamu76, waar jij direct contact krijgt met de klantenservice via chat.

De klantenservice is volledig Engelstalig of eventueel in het Chinees. Wie geen Engels spreekt komt een heel eind met Google Translate, maar als dat ook niet lukt, neem gerust even contact met ons op om te zien welke mogelijkheden er zijn.

Wij willen natuurlijk heel graag van jou horen wat jouw ervaring is met AliExpress en de klantenservice. Wij horen natuurlijk graag zowel positieve als negatieve ervaringen.

Originally posted 2017-09-14 09:04:25.

4 gedachten over “AliExpress problemen voorkomen

  1. Lien Debipersad Beantwoorden

    Onredelijke beslissingen worden er soms genomen heb mijn pakketjes nooit gehad. Bij dispute aangegeven. Conclusie geen pakket. Geen geld terug. Lien. 12 mei 2020

  2. Jolanda Beantwoorden

    Mijn ervaring op dit moment is niet heel positief, ik ben nog niet heel bekend met AliExpress en nu ik tegen een probleem aan ben gelopen zal het voor mij ook zeker de laatste keer zijn dat ik daar iets heb besteld. De klantenservice chat is op zich wel goed maar echt op weg verder nog helpen kunnen ze niet.

Geef een reactie