29 gedachten over “Hoe kan ik de AliExpress Klantenservice bereiken?

  1. Yvonne Anneveld Beantwoorden

    Goedemorgen
    Ik probeer nu een week lang om contact te leggen bij Aliex press
    Ook reageren ze niet op Messenger
    Vorige week 2 orders geplaatst en wel betaald en geen ordernummer gehad.
    Totaal reactie.
    Ook kom niet in mijn account want ik zou via mijn telefoon een verificatie code krijgen.
    Nou die heb ik niet ontvangen.
    Ook moet ik zulke codes invoeren om online contact te krijgen.
    En mijn geld is na een week ook niet terug gestort
    Kun u mij hier mee helpen

  2. zwegers Beantwoorden

    Goedendag, ik heb een glow in the dark race baan besteld 1,5 week geleden en geen ontvangstbevestigingsmail ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven.

  3. Francoise Beantwoorden

    Mijn bestelling ge annuleer Door Ali ..??? Melding gedaan dat ik mijn geld terug wil alles ingevuld nog steeds geen bericht terug wie weet waar ik moet zijn vraag alex ..ook gevraagd weinig informatie gekregen je kunt ze gewoon niet bereiken de klantenservice. .normaal nooit problemen met Ali

  4. Miranda Toerse Beantwoorden

    Mijn pakketje is teruggestuurd naar china.wij zijn op vakantie geweest en bij terugkomst vond ik het kaartje dat mijn pakketje bij de bruna ligt.maar we waren te laat.het was al weg…teruggestuurd.
    Wat moet ik nu doen?

  5. R. Orna Beantwoorden

    I have order some products from Alie. Ordernr 87440928617269.
    I cant find the tracker on track 17.
    All the order said that they are since 14 th of november in Netherland. But if i track the tracknr. They cannot find my products. I am waiting so long. There is no place to talk to the deliverer.
    Because i order at alie . You have to tell me whats going on. One item is closed because the say alie did not pay. I just want my stuff. If you cannot deliver send my money back please

  6. Nathalie Beantwoorden

    Volgens Ali zijn mijn producten geleverd maar heb PTT post gebeld en zijn weer terug gestuurd. Omdat de order niet klopte. Maar heb wel betaald. En nu

  7. Erna De Couck Beantwoorden

    Ik heb fout adres ingegeven , mijn huisnummer stond niet vermeld. Alles is terug naar afzender .
    Ik heb nu mijn juiste adres op website aangepast , zal ik dan mijn pakjes alsnog ontvangen.
    Erna de click
    Boekweirlaan 35
    9080 lochristi
    Oost-vlaanderen
    België
    Mvg Erna

  8. Mark Wind Beantwoorden

    Ik heb produkten besteld bij alie express en volgens de mail zijn ze bezorgt , maar niet ontvangen. Ook zijn produkten teruggestuurd om dat adres niet klopte.
    Heb mijn adres gegevens bijgewerkt en hoe nu verder ?

    Met Vr groet M Wind

  9. Jess Beantwoorden

    Ik heb vorige week 8 producten besteld allemaal betaald. En nu staan de producten bij bestelling voltooid. Na een paar dagen stond er resitutie voltooid. Ik wilde gister nog wat bestellen en dat gaat niet. Hoe kan dit? Ik heb nu betaald voor niks. Wat kan ik doen?

  10. conings Beantwoorden

    beste
    ik heb namelijk een bestelling van 34 artikelen klaar staan om te doen voor kerst cadeaus
    nu was mijn vraag hoe kan ik ze zo snel mogelijk bij mij krijgen voor kerstmis

    mvg

    • Alex Bericht auteurBeantwoorden

      Goedemorgen Rita!

      Voor de kerst krijg je het zeker binnen! Alleen gaat dat wel kerst 2018 worden. Wanneer je via VRLX.nl/ali de bestelling plaatst kan het tot 60 dagen duren. De douane alleen mag pakketjes al 30 dagen vasthouden.

  11. Angeline Stuffers Beantwoorden

    Op 30 oktober jl. heb ik via Aliexpress.com bij ZWJ Home Textiles Store in China een ‘hand knitted chunky blanket’ besteld (Order ID: 87547835276823).
    De prijs van deze blanket in Euro’s bedraagt 53,86.
    Ik heb dit product betaald met mijn creditcard van de ING.
    Verleden week is deze blanket in Nederland aangekomen. Hoewel de blanket erg mooi is, moet ik deze toch terugsturen omdat de kleur heel anders is dan de kleur welke op de foto’s op de website van de verloper te zien is.
    Daar is de kleur off-white. Zelf noemt men het creme.
    In werkelijkheid heeft de blanket een afschuwelijke kleur geel, hetgeen ook totaal niet in mijn interieur past.
    Ik heb de verkoper meteen na ontvangst van de blanket een berichtje gestuurd met de vraag of zij misschien de verkeerde kleur hadden gestuurd en of ik de in mijn bezit zijnde blanket zou kunnen ruilen voor een blanket in de juiste door mij bestelde kleur. Een paar dagen later ontving ik een berichtje van de verkoper met de mededeling dat dit niet mogelijk was. Vervolgens heb ik de verkoper geschreven dat ik de blanket wilde retourneren en dat ik daarna uiteraard mijn geld terug wil. Helaas heb ik sindsdien geen enkele reactie meer ontvangen.
    Ik heb geprobeerd een dispute te openen, maar deze heb ik helaas niet kunnen verzenden. De foto’s die ik van de blanket heb gemaakt, blijken qua formaat niet juist te zijn etc. etc. etc. Dezelfde foto’s heb ik zonder enige moeite overigens wel aan de verkoper kunnen zenden.
    Ik ben een goede klant van Aliexpress.com en wil ook graag als zodanig worden behandeld.
    Ik hoop dan ook dat u mij kunt helpen om het door mij betaalde bedrag van Euro 53,86 zo spoedig mogelijk op mijn bankrekening bij de ING teruggestort te krijgen.
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking in deze.

  12. Imelda van der Wal Beantwoorden

    Hallo,

    9 december heb ik een bestelling geplaatst en deze via IDEAL betaald. Het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven echter blijft hij aangeven dat ze wachten op betaling.. Zal afwachten voldoende zijn of kan ik fluiten naar mijn pakketje?
    Groetjes Imelda

  13. nieuweboer Beantwoorden

    Ook ik heb een BTS hoesje besteld en tot op heden nog niks ontvangen1 wil graag weten waar het blijft is namelijk betaald! moeilijk te bereiken jullie..

  14. Mehmet Yangin Beantwoorden

    Geachte heer/ mevrouw,

    Ik heb pas geleden aantal spullen besteld bij jullie,
    maar per ongeluk heb ik twee telefoon hoesjes en een draadloze oplader besteld voor Samsung S8 en had moeten zijn voor Samsung S 8 +.

    De overige artikelen is verder goed.

    Graag zou die drie verkeerde telefoonhoesjes en oplader van Samsung S 8 + omgeruild willen.

    In afwachting op uw bericht, voordat alles is verzonden, graag omruilen.

    Telefoonnummer : 0031650621152
    Ordernummer :
    88583106284860

    Mehmet Yangin
    Deurningerstraat 208
    7557 HM Hengelo

  15. kees Beantwoorden

    Ik heb een dispute geopend omdat ze mij een verkeerde maat broek hebben gestuurd.
    En wat doet aliexpress? Ze deactiveren mijn account!!!
    Dus je mag niet klagen alleen maar betalen.

  16. Laura Beantwoorden

    Goedenavond,

    Volgens Ali Expres is mijn pakket in oktober 2017 afgeleverd. Maar er is niet voor getekend en er stond geen huisnummer op het pakket vermeld volgens PostNL. PostNL kan niets voor mij doen, zeggen ze. En ik heb diverse malen met de leverancier gemaild “Yu Yu Clothes” . Maar wordt gewoon aan het lijntje gehouden en krijg mijn geld ook niet terug; inmiddels leven we al in de 2e week van januari 2018! Wat kan ik doen? Mijn mailadres: [email protected]

  17. Meints Beantwoorden

    Beste meneer/mevrouw

    Ik heb nu al drie producten die ik bijna een jaar geleden besteld heb en betaald.
    Maar krijg t product niet.
    Als ik t dan navraag via een bericht zeggen ze neem maar contact op met alie Express

    Wat kan ik hier nu mee zou graag mn producten willen
    Of t geld terug… maar ik heb geen PPay pall dat moet niet neem ik aan toch een probleem moeten zijn

    Met vriendelijke groet Hilde meints

  18. Mama Beantwoorden

    Aliexpress geen iets verkeerd gegaan of pakket niet gekregen enzovoort aangifte doen is me gezegd ga ik zeker doen want ander verdienen ze geld op illegale manier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *