Reacties van eerdere cliënten:

Mir (AliExpress)

Ik ben erg tevreden met alexandervandijl.nl.

Ik kwam niet op de pagina. En hij heeft me enorm geholpen.

Dank u wel.

Thea (AliExpress)

Bij deze wil ik Alexander heel hartelijk bedanken..Ik kwam niet verder met mijn zoek geraakte spullen..En begreep het Engels ook allemaal niet zo goed..super goed geholpen daar Alexander..hopelijk komen nu de spullen als nog hier aan..hartelijk bedankt en ik ga jou zeker aanbevelen bij mijn vrienden..dat ook zei via jou site gaan bestellen..

Quinesha (AliExpress)

Bij deze wil ik Alexander bedanken voor die hulp die hij mij meerde keren
heeft gegeven door een bestelling bij aliexpress en niet ontving en ook niet berichten terug kreeg via mail die ik stuurde en wat blijkt dat het pakketje al gewoon vanaf eind februari al bij de douane lag ECHT ALEXANDER IS EEN 👌🏾TOPPER
👍🏽 KWA HULP BIEDEN EN GEVEN het maakte niet uit wat je vroeg hij hielp mij keer op keer echt een dikke pluim voor hem en ik kan iedereen hem aanraden.

Jasmijn (AliExpress)

Ik wil bij deze Alexander van Dijl hartelijk bedanken voor hem fantastische service. Ik wil laten weten dat ik heel erg tevreden ben met de hulp die hij mij biedt🙂

Ik wist namelijk niets over Aliexpress online shoppen en had tientallen vragen en met alle vriendelijkheid en positiviteit heeft Alexander mij altijd geholpen.

Bijvoorbeeld heeft hij mij geholpen met het annuleren van de bestellingen omdat ik voor het eerst in 1 keer een hele grote bedrag had geshopt en wist niet dat er extra kosten erbij zou worden mee gerekend bij de deur😳. Ik heb het toen gelijk aan Alexander gevraagd en hij heeft mij duidelijk gemaakt dat boven de 22 euro per bestelling extra kosten zijn voor de deur. Dus heeft hij mij geholpen met het annuleren van de bestellingen en retour van het geld terug krijgen. Ook heeft Alexander mij geholpen met mijn postcode adres wijzigingen en noem het maar op. Met de fantastische inzet en steun van Alexander is alles helemaal goed gekomen😊. Hartelijk bedankt voor al die hulp en moeite Alexander van Dijl je bent er altijd voor me geweest met al mijn vragen en problemen over Aliexpress. Bedankt nogmaals voor je mens en klantvriendelijkheid💐🤗

Jasmijn🌸

Roland (AliExpress)

Super bedankt voor het oplossen van dit probleem.

Ik kwam er niet uit, dat sterkt mij erg in het vertrouwen van jullie organisatie.

Nanda (AliExpress)

Op 22 april heb je mij geholpen hoe ik geld terug kon krijgen van een product dat door aliexpress was geannuleerd. En 20 mei, heb je mij geholpen om te zien of ik 1 bestelling kon annuleren omdat ik per ongeluk een dubbele bestelling had gedaan.

Jochem (Budgetcoaching)

Door een aantal financiële fouten die ik in het verleden, voornamelijk in mijn studententijd, gemaakt heb begon ik mijn leven in de maatschappij met schulden. Verkeerde keuzes zoals bijvoorbeeld een krantenabonnement dat mij in de stad aangesmeerd werd liepen uit tot het storneren van incasso opdrachten omdat ik mijn boodschappen anders niet kon betalen. Door de jaren heen ontstonden er een berg schulden en had ik geen overzicht meer. Sommige rekeningen kwamen via de post, sommige per mail. Ik had totaal geen idee wat mijn budget nou uiteindelijk was. Alexander heeft mij enorm goed geholpen waardoor ik steeds meer inzicht kreeg in mijn inkomsten- en uitgavenpatroon. Daarnaast kon ik mijn schuld met een aanzienlijk bedrag verminderen door de tips die ik van Alexander kreeg. Ik heb de schuld- / incasso- / deurwaarders wereld beter leren kennen, dit helpt mij nu (tijdens het aflossen van mijn laatste schulden) en in de toekomst om schuldenvrij te worden en blijven. Als je eenmaal weet hoe het systeem werkt is het allemaal een stuk makkelijker en overzichtelijker.

Jasmijn (AliExpress)

Je helpt me goed en snel. Je hebt geholpen met goede adres checken. En je probeert me altijd te helpen en je bent heel vriendelijk.

Toe aan een goed budget, bespaartips en/of een heerlijk pensioen? Klik hier om een afspraak te maken!

Jouw reactie en aanbeveling plaatsen? Stuur een email naar [email protected]. Vermeld daarbij jouw naam (zoals je het ook op de site wilt hebben)