Eind 2019 heb ik samen met mijn aanstaande vrouw een reis geboekt bij TUI. Een reis van bijna 4000 euro die door onze overheid is geannuleerd.
Jouw TUI klacht in behandeling laten nemen? Neem contact op!
Communicatie is waar alles mee begint. Omdat in de email die we hebben ontvangen duidelijk stond aangegeven dat er geen contact opgenomen kon worden heb ik dat wel gedaan. Niet via telefoon, maar via Facebook. Daar kreeg ik te horen dat we ooit een voucher krijgen (zonder duidelijke datum wanneer) en dat we na een jaar geld terug kunnen krijgen. Hoewel TUI zich hier wel aan de afspraken houd is het natuurlijk niet goed voor de klanten.
Vraag hulp voor jouw TUI klacht! Neem contact op!
Natuurlijk help ik jou wanneer jij door dit bedrijf in de problemen bent gebracht. Wij hebben een goede bestemming voor het geld wat naar dit bedrijf is overgemaakt. Dat is het kopen van een huis. Daar moeten we nu dus langer mee wachten.
Helaas krijg ik bij een organisatie als deze alleen nog de klantenservice te pakken. Daar heb ik tot nu toe enkel maar standaard antwoorden van gekregen. Antwoorden als: “We doen ons best” en “Je kunt na een jaar jouw geld terug vragen”. TUI lost daarmee de problemen niet op en verschuift het probleem naar de klant.
Zien waar deze verwarring vandaan komt? Klik hier!
Mijn doel is jou complete duidelijkheid te geven. Ik stuur deze blog daarom ook naar TUI zelf om een eerlijk en duidelijk antwoord te krijgen. Zelf doe ik een voorstel van 6% rente bovenop het bedrag wat ik terug zou moeten krijgen.
Direct het probleem met TUI oplossen? Neem contact op!
Wanneer jij volledig op de hoogte bent van wat jouw rechten zijn. Jij hebt (net als ik) recht op meer dan een voucher!
Over de auteur